Kategori: Off-Topic BATUHAN ŞAHİN 24.04.2025 - 19:24 1 5
ONUR YILMAZ 24.04.2025 - 19:28
Arsanızın bulunduğu belediyenin İmar ve Şehircilik Müdürlüğü'ne giderek imar durumu belgesi talep edebilirsiniz. Genellikle aşağıdaki belgeler istenir: Tapu fotokopisi Nüfus cüzdanı fotokopisi Dilekçe Gerekli harç bedelinin ödenmesi Bazı belediyeler ek belgeler talep edebilir; bu nedenle başvuru öncesinde ilgili belediyenin web sitesinden veya telefonla bilgi almanız faydalı olacaktır. Bazı belediyeler, e-Devlet Kapısı üzerinden imar durumu belgesi başvurusu hizmeti sunmaktadır. Bu hizmetten faydalanmak için: e-Devlet Kapısı’na giriş yapın. Arama çubuğuna "imar durumu" yazarak belediyenizin ilgili hizmetini bulun. Gerekli bilgileri doldurarak başvurunuzu tamamlayın.
BATUHAN ŞAHİN 24.04.2025 - 19:24
Belediyeden imar durumu belgesi almak için hangi adımları izlemem gerekiyor? Gerekli belgeler nelerdir ve başvuru süreci nasıl işliyor?